Consell de la infància

Ahir es va produir la primera trobada del 2n Consell de la infància de Manlleu. Aquesta trobada es va realitzar a la sala de plens de l’Ajuntament de Manlleu amb la presencia de l’alcalde i la regidora. De cada escola hi ha un representant.

Els nens i nenes són els protagonistes i fan aportacions per poder millorar algun aspecte del poble.

Podeu trobar més informació a la web de l’Ajuntament de Manlleu

i   el ter.net

FIRST LEGO League

L’alumnat de Cicle superior participarem per segon any a la First Lego League. El repte d’aquest any és:

Into Orbit !

Com podeu veure ja hem començat a preparar el nou material que ens acaba d’arribar.

Festa fi de curs

Acabem el curs amb una festa a la tarda amb tots a l’escola , mestres, pares i mares, i lalumnat.

Hem preparat uns jocs molt divertits per tots i per acabar un berenar.

Projecte Viladomat: Anem a cantar al Palau de la Música

El projecte Clave XXI ens ha portat com cloenda al Palau de la Música. Conjuntament amb altres corals de Catalunya hem realitzat una trobada.

Mestres, pares i mares han vingut a Barcelona .

Aquesta activitat ha tingut com cloenda anar al Palau de la Música a realitzar una trobada amb altres Corals.

Mestres, pares i mares han vingut a Barcelona .

Projecte Viladomat: Actuació Espai Rusiñol

Demanem un xip, xip, xip,xap,xap,xap, visca, visca, mooooooooolt bé !!!,  per totes les nenes i nens de l’escola Puig-Agut, de l’escola de música de Manlleu i de l’escola de música de Torelló que han participat aquest cap de setmana al concert a l’Espai Rusiñol.

Ens han emocionat a tots amb les seves cançons,  un aplaudiment molt fort per la Laura i la Buia, per tota la feina que han fet.

PER VEURE ELS VÍDEOS CLICAR AQUÍ

Projecte Viladomat: Anem al Palau i a l’Espai Rusiñol

Els més petits de l’escola P4 i P5 aniran conjuntament amb l’alumnat de l’escola de Musica de Manlleu a fer un concert de Cant Coral a l’Espai Rusiñol aquest dissabte a la tarda i el diumenge al matí.

Els nens i nenes de cicle inicial tenen el seu primer concert, també de cant coral, al Palau de la música aquest diumenge. Aquesta activitat forma part del projecte Clavé XXI.

El divendres vam fer una petita demostració a la sortida de l’escola.

Estem molt il·lusionats, !!!

Teatre a l’escola

Com ja sabeu que els nens i nenes de l’escola fan actuacions de teatre des de P3 fins a 6è. Ja tenim uns quants vídeos editats, us els presentem… la resta… un xic de paciència els anirem penjant !!!

Educació infantil : Hi havia una vegada…

Les set cabretes i el llop

Aviat la resta… En tabalet

Cicle inicial: La blancaneus

En Joan sense por

Cicle Mitjà: Ja han fet la Caputxeta i Diàlegs.

Cicle superior: De moment us deixem amb el vídeo promocional, recordeu que l’alumnat de 5è fem una actuació de teatre i poesia. El proper dijous i divendres !!! si voleu venir… esperem que us agradi

Actuació : El carnaval dels animals.

Consell de la infància

El Consell de la infància de Manlleu és l’espai estable de participació dels nens i nenes de sisè de totes les escoles de Manlleu per debatre i proposar sobre temes de ciutat.

aquest curs l’alumnat va aprovar organitzar una activitat de bosc d’aventura al passeig del Ter, després d’haver-ho discutit i aprovat a les aules.

Visita d’exalumnes a l’escola.

Aquest dissabte al matí un grup d’exalumnes que aquest any fan 50 anys, han tornat a l’escola per fer-hi una visita. Conjuntament han recordat el temps de quan eren nens i nenes, a més han sorgit de la memòria vells i bells   records de la seva estada al Centre.

Toca i sona !!!

Els nens i nenes de P5 hem estat convidats a l’activitat de Porta cua que l’Ajuntament organitza per poder gaudir dels pianos. Hem aprés un munt de coses interessants i ens hem convertit en pianistes per uns moments.

per veure més fotos clicar AQUÍ