EI CI CM CS

Anem a la piscina.

Les nenes i els nens de primer ens ho passem molt  bé anant a natació i estem molt contents d’aprendre a nedar cada dia més.

Bon estiu !!!

Després d’un curs ple d’incerteses, l’equip pedagògic de l’escola us volem donar les gràcies

pares, mares i alumnes,

amb la vostra ajuda ha estat molt fàcil !!!

Projecte Vincles.

Palau Vincles, abans anomenat Clavé XXI, és el projecte social del Palau de la Música Catalana.
La nova marca, adoptada recentment, respon a l’objectiu d’explicitar els vincles que promou l’activitat coral i alhora la seva relació amb el Palau. Una iniciativa que va néixer l’any 2011 amb l’acompanyament de l’Escola Coral de l’Orfeó Català. El projecte vol enfortir i ampliar la vocació de servei i la dimensió social i solidària del Palau de la Música Catalana i l’Orfeó Català.

Aquest matí l’alumnat de 4t i 5è hem participat en l’activitat Vincles del Palau de la música.

L’equip Lego Puig friends…

Aquest dissabte vam participar a la first lego league i l’equip Lego Puig friends va guanyar el premi a les joves promeses.

Estem molt contents, va ser una gran experiència que segur que recordarem molt temps,

i moltes gràcies a tothom !!!

Podeu veure les imatges: First lego league

Projecte CuEmE i la dia de Sant Jordi

Aquest divendres, l’alumnat de 5è vendrem els productes de la nostra cooperativa al pati de l’escola.

Us volem animar a venir i comprar. !!! Us volem recordar que els beneficis obtinguts aniran a Caritas.

La pintora Yayoi Kusama

Aquest segon trimestre els i les alumnes d’infantil hem treballat la pintora Yayoi Kusama. La Yayoi és una artista japonesa que té quadres i escultures molt divertides, ens ha encantat entrar al seu món dels cercles. En el vídeo podeu veure totes les activitats que hem realitzat i com hem gaudit descobrint i reproduint les seves obres.

Aquest projecte l’hem fet amb la col.laboració de les estudiants de TEI de l’Institut Antoni Pous. Moltes gràcies!