ACOMIADAMENT ALUMNAT DE 6è
19/06/26Avui hem acomiadat l’alumnat de 6è en un acte molt especial, ple d’emocions, somriures i records compartits.
La temàtica d’aquest any ha estat les etapes històriques, i cada cicle ens ha fet gaudir d’un ball preparat amb molta il·lusió, representant una època diferent. Ha estat un viatge en el temps que ha omplert el pati de música, color i alegria.
L’equip docent també ha volgut posar-hi el seu granet de sorra interpretant una versió personalitzada de la cançó Gràcies, del grup Buhos, dedicada als nostres nois i noies de 6è, com a mostra d’afecte i reconeixement per tots els anys compartits.
Volem agrair de tot cor la participació i el suport de les famílies, que ens han acompanyat en aquest comiat tan significatiu. La vostra presència ha fet que aquest moment fos encara més especial.
Desitgem a tot l’alumnat de 6è molta sort en la nova etapa que ara comença. Endavant amb il·lusió, confiança i molts somnis per complir. Sempre formareu part de la nostra escola! 💙










