FIRST LEGO League

Curs 2022-2023

Com cada any ja hem començat el taller de robòtica. Aquest any també anirem a l’UVIC .

Programa 2022-23

Projecte del robot:

Aquest any hem obtingut el 6è lloc en puntuació de les missions del robot.

Projecte d’innovació.

Curs 2021-2022
Aquest dissabte al matí un grup d’alumnes de 6è ha anat a UVIC per participar en el projecte de la First lego.

Han realitzat diferents missions amb el robot i han presentat el projecte d’innovació.

La recompensa ha estat el segon premi en valors.

Podeu veure les imatges.

Projecte innovació:

Projecte robot:

Podeu veure més fotos del procés de treball: Imatges

Curs 2020-2021

Aquest dissabte vam participar a la first lego league i l’equip Lego Puig friends va guanyar el premi a les joves promeses.

Estem molt contents, va ser una gran experiència que segur que recordarem molt temps,

i moltes gràcies a tothom !!!

Podeu veure les imatges: first lego league 2021

Podeu veure el vídeo del joc del robot:

Podeu veure el vídeo del projecte: “Scape room”

:

Podeu veure el vídeo del disseny del robot:

Actuació PMOE

Curs 2019 – 2020

Aquest matí hem anat a UVIC, hem participat a la First Lego League
Podeu veure els vídeos:

Projecte Valors

Vídeo projecte innovació.

Vídeo projecte robot.

Imatges: first lego league

Curs 2018 – 2019

Com ens va anar ?

Com vam dir el curs anterior, l’alumnat, mestres, pares i mares de l’Escola vol compartir amb tots vosaltres el tercer  premi en disseny del robot que el nostre Centre ha rebut.

Podeu veure els vídeos

Gràcies a la subvenció de La Fundació Scientia que disposa del  projecte Pla Social, l’alumnat de cicle superior pot realitzar aquesta activitat.

L’alumnat de Cicle superior participarem per segon any a la First Lego League. El repte d’aquest any és:

Into Orbit !

Com podeu veure ja hem començat a preparar el nou material que ens acaba d’arribar.

Volem agrair, a la fundació La Fundació Scientia ,que disposa del  projecte Pla Social, l’ajuda per poder participar en aquest projecte.

Curs 2017 – 2018

Com ens va anar ?

L’alumnat, mestres, pares i mares de l’Escola vol compartir amb tots vosaltres el segon premi als valors  que el nostre Centre ha rebut. (Premi del 9 Nou, ens fa l’entrega el Sr. Jordi Molet)

Vídeo de valors:

Podeu veure el vídeo:

projecte hidrodinamics

Explicació del robot.

Imatges a l’UVIC

Podeu veure més fotos

En aquestes fotos podeu veure tot el treball que hem fet :  la construcció del robot, com hem treballat, la implicació de pares, visita a la depuradora… i molt més !!!

Una experiència única !!!

FIRST LEGO League (FLL) és un repte internacional que desperta l’interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per interessar els joves, de 10 a 16 anys, en la investigació, la resolució de problemes, i la ciència.

Els pilars del programa són els Valors FLL que emfatitzen l’aprendre dels altres companys, la competició amistosa, l’aprenentatge i la contribució a la societat.

Els participants a FLL :

• Dissenyen, construeixen, proven i programen robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Investiguen i resolen els mateixos desafiaments que els científics d’avui.
  • Apliquen conceptes de matemàtiques i ciències en la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació.
  • Hi participen i es diverteixen en tornejos i celebracions en format esportiu.