EI CI CM CS

Visita Cosmocaixa Educació infantil

ELS DILLUNS 11 I 18 DE MARÇ, ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT FINS A BARCELONA PER VISITAR EL COSMOCAIXA.

HEM POGUT GAUDIR DEL PLANETARIUM, VISITAR UNA EXPOSICIÓ DE DINOSAURES I, FINS I TOT, ENDINSAR-NOS EN EL BOSC INUNDAT. COM BÉ PODEU IMAGINAR, HA ESTAT UN DIA PLE DE NOUS APRENENTATGES I AVENTURES!

Cliqueu aquí per veure les imatges del dia 11

Cliqueu aquí per veure les imatges del dia 18

First Lego League

Aquest matí hem anat al torneig de la First Lego League.

Hem guanyat el segon premi Ajuntament de Vic als Valors.

Moltes gràcies a totes les famílies que heu vingut a veure’ns i també al professorat! i felicitar a tot l’alumnat de l’escola. La robòtica és una activitat que comencem a educació infantil.

Carnaval

Aquest dimarts, l’alumnat de l’escola ha sortit al carrer. Hem fet una rua de CARNAVAL molt divertida.

La maleta viatgera.

Us volem presentar MALETA VIATGERA a educació infantil!

Aquesta va ser un regal dels tres reis mags. A la maleta hi posarem un conte per emportar-nos cada divendres a casa per poder compartir els nostres contes preferits amb les nostres famílies.

Cantata a la plaça

Aquest matí, l’alumnat de l’escola ha anat a cantar a la plaça Fra Bernadí. Moltes gràcies a les famílies per acompanyar-nos !!!

La Marató

L’Afa de l’escola col·labora amb la Marató de TV3 realitzant tatuatges de henna el dijous vinent a les 15h al menjador de l’escola. Tothom pot venir i participar.

Us hi esperem!!!

Concert Santa Cecília

Tarda molt musical al teatre de l’escola. Alumnes que formen part dels combos de l’ @escolamusicamanlleu ens han acompanyat amb els seus instruments per celebrar tots junts la festa de Santa Cecília. Moltes gràcies, hem gaudit moltíssim!

Sortida a Camadoca

Divendres passat, els nens i les nenes d’educació infantil vam visitar el Centre de recuperació d’animals de Camadoca, a Santa Maria de Merlès.

Ens van rebre molt bé i ens van explicar la funció que fan: tenir cura d’animals ferits i alliberar-los un cop estan recuperats.

Castanyada

Aquest curs hem celebrat la castanyada. Al matí hem fet sortides per l’entorn de Manlleu i a la tarda hem menjat castanyes al pati de l’escola.