A 6è realitzem el Let’s Clean Up!

Un any més, els alumnes de 6è hem realitzat la neteja de bosc en el marc de la campanya europea Let’s clean up Europe.

Hem pogut observar que en el bosc proper a l’escola s’hi aboquen moltes deixalles. Amb només una hora vam recollir molts residus de tot tipus, restes de plàstics, voluminosos, runa, etc.  Una vegada recollits, els vam portar a l’escola per organitzar-los i poder fer-ne una recollida selectiva.

Com que encara queden moltes zones per netejar, us convidem a tots i totes a participar a l’activitat oberta al poble que es celebrarà el proper diumenge dia 19 de maig. Us hi esperem!