2n-La ruta de la mongeta del ganxet

Hola famílies!

Avui, la classe de 2n (Els peresosos) ha marxat de l’escola al llarg de tot el matí per anar a visitar i aprendre sobre un dels trets característics més importants de la nostra estimada vila, la mongeta del ganxet.

Hem iniciat aquesta, buscant les indicacions de la  “Ruta de la mongeta del ganxet”. Pot ser, heu vist alguna aquest matí al vindre a l’escola.

Després d’una estona recorrent el municipi, hem arribat als camps de cultiu. De camí, hem esbrinat moltes coses. Com l’aigua baixa de la muntanya i arriba als camps a través del reg, com creixen els calçots i com conreen el blat de moro destinat a l’alimentació del bestiar.

També hem visitat el Pi més famós de tot la zona, recordeu el seu nom?

Així mateix,  hem aprés i vist de primera mà com funciona el cultiu de la mongeta del ganxet i a través de quines fases o procediments ha de passar abans de ser collita.