Presentació

L’Escola Pilar Mestres – Jaume Torrens és una de les quatre escoles d’educació infantil i primària de titularitat pública (Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya) del municipi de La Roca del Vallès i una de les dues escoles situades La Roca Centre.

És una escola amb un llarg recorregut, una escola amb un projecte educatiu renovat i amb un professorat estable i amb experiència al centre.

L’escola està situada enmig d’un entorn natural amb interès per conèixer i preservar el mediambient. Vetllem per un aprenentatge individual i significatiu que integra la ciència i les arts, les llengües estrangeres, la robòtica,… Treballem a partir de l’observació, l’experimentació i el treball en equip, tot fomentant valors que eduquin persones amb sentit crític, responsables i autònomes. Preparem els nostres alumnes per ser capaços d’encarar nous reptes.

En el marc del desplegament de la LEC, l’escola treballa amb energia i il·lusió per tal d’anar-se adaptant  als nous plantejaments metodològics i estratègics amb l’objectiu final de seguir  millorant la seva qualitat pedagògica.

BENVINGUTS A L’ESCOLA!