Menjador escolar

L’escola ofereix servei de menjador amb cuina pròpia. El servei és gestionat per l’AMPA i l’equip directiu a través de l’empresa MENJACOLE.

El preu del menjador per alumnes fixos és de 6,91€, i per als que es quedin ocasionalment, de 7,6€.

Els usuaris de menjador, tant si són fixes com esporàdics, han d’omplir la sol·licitud del servei amb les dades bancàries i es farà el càrrec al compte sempre per avançat. L’empresa en cas d’haver cobrat de més es posarà en contacte amb vosaltres per veure com es fa el retorn.

Per parlar amb la coordinadora del menjador podeu adreçar-vos directament el 1r i 3r dilluns de cada mes a sota les escales que hi ha a l’edifici principal de 9:00 a 10:00h. També podeu parlar amb la coordinadora trucant al telèfon 644 667 650 (Sra. Sílvia)

Si un dia, un alumne fix no es queda, cal avisar abans de les 10:00h perquè no se us cobri l’import del dinar.

Les beques de menjador, concedides pel Consell Comarcal, són gestionades des dels Serveis Socials de l’Ajuntament.

Els menús dels alumnes, inscripcions al servei i la normativa del funcionament general del servei, els podeu trobar clicant als diferents logos.

*Venta de menus esporàdics: Si voleu que el vostre fill o filla es quedi al menjador de forma esporàdica, heu d’avisar a la Silvia el mateix dia o amb antel.lació i el pagament dels mateixos es realitzarà en efectiu els DOS DIES AL MES ( primer i tercer dilluns de cada mes) que la Silvia estarà a l’escola de 9h-10h.  Les famílies podreu entrar dins el recinte de l’escola, i la nostra coordinadora us atendrà a sota l’escala principal, on hi ha l’ entrada al menjador.

•  Per baixes puntuals de menjador: Truqueu o envieu whatsapp a la Silvia, i sempre que s’avisi abans de les 10h la devolució del tiquet serà del 100% i es regularitzarà el mes següent. ( per exemple, devolucions relatives a l’octubre es descompten de la quota de novembre)

• Us adjuntem l’enllaç per a les Inscripció online  per aquelles famílies que encara no l’hagueu realitzat: