A 5è gaudim de la Cantània 2023

El passat cap de setmana els alumnes de 5è vam poder gaudir de l’espectacle de la Cantània 2023.

Enguany la història es centrava en la vida d’una nena cega de set anys que volia fer la volta al món. Així doncs, ella i en Daniel, el seu pare, s’endinsen en una aventura trepidant i sense anar gaire lluny de casa, coneixeran mil històries i cultures amb l’ajuda dels veïns del mateix bloc de pisos on viuen.

Després de tot el curs treballant totes les cançons de l’espectacle, vam poder complir el desig de cantar a l’auditori juntament amb la Sara i en Daniel, i molts altres nens i nenes de diferents escoles. Vam fer l’assaig final per treure tots els nervis i vam gaudir moltíssim de tot el concert amb les mirades atentes dels nostres familiars. Ens vam sentir artistes per un dia!