1r i 2n marxen al bosc!

Bona tarda famílies!

Aquesta tarda, la classe dels Dofins (1r) i la classe dels Peresosos (2n) han fet una visita al bosc dirigits pels seus tutors i la mestra d’escola verda.

Hem aprofitat aquets magnífics dies de tardor en els quals no refresca a la tarda (de moment) per explorar el bosc del nostre entorn proper i així conèixer una mica més el municipi en el que vivim.

Tot s’ha cobert de colors ocres, grocs, vermellosos o marrons. Així mateix, hem trobat bolets i altres rastres característics que ens indiquen en quina estació i moment de l’any ens situem.

D’altra banda, també hem aprofitat per recollir materials per al nostres projectes que tenim en marxa a l’escola.

Així mateix, hem acordat que tornarem al bosc en un període de temps molt curt, per observar com aquest ha canviat al entrar en la següent estació… l’hivern!