Ruta Prehistòrica 1 de la Roca del Vallès

Ahir els alumnes de 4t i 3r vàrem visitar tot caminant els monuments prehistòrics que es troben en el nostre municipi de La Roca del Vallès.

Vam iniciar la ruta des de l’ermita d’origen romànic de Sant Bartomeu de Céllecs. Vam anar fent el recorregut en un corriol assenyalat com a PR (línies groga i blanca). Vàrem descobrir el gran patrimoni que té el nostre municipi amb la cultura megalítica.

Vam visitar el dolmen de Céllecs, el Plat del Rei (o del Molí), la Pedra de les Creus, el dolmen de Can Gol, la  Roca Foradada de Can Gol… Genial i emocionant, tot!

Vam dinar al Parc de la Torreta, on hi vam jugar. Allà, a prop hi vam visitar una creu de terme i tot seguit ens va recollir l’autocar per dur-nos de tornada a l’escola.

Podeu veure’n les fotos a sota. Cliqueu-ne l’enllaç.

FOTOS RUTA PREHISTÒRICA 4t