ESPAI MIGDIA

L’escola Pere Torrent disposa d’un servei de menjador escolar gestionat per l’AFA. Aquest temps de migdia és un espai educatiu que pretén ensenyar als nens/es a menjar de tot i a comportar-se correctament a taula, desenvolupar el companyerisme, el respecte i la tolerància en el seu temps lliure.

Disposem de cuina pròpia on fomentem una cuina de qualitat, de proximitat i de temporada. Oferim 5 tipus de menús diferents per atendre les necessitats de tots els infants:

• menú basal
  • menú sense porc
  • menú sense carn
  • menú vegetarià
  • menú sense lactosa.

Durant l’estona de lleure, oferim diferents espais on els nens i nenes poden fer tallers, jocs i activitats esportives, jocs dirigits, ballar al ritme de la música, joc lliure, etc.

Aquest curs 2023-24 tenim un nou centre d’interès que gira entorn les emocions. Treballarem els diferents estats emocionals a través d’activitats i jocs, manualitats i música.
Continuem amb el projecte de l’hort. Els diferents grups passen per l’hort per plantar, cuidar, regar, etc., les nostres hortalisses, que, quan estan a punt, les recollim amb la finalitat de poder menjar-les. Aquest curs mantenim l’hotel d’insectes.

Preu menú diari:

• Fix: 6,40€
  • Eventual: 6,90€

HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

La coordinadora de menjador atén les famílies:

• De dilluns a divendres: 9h a 9:45h i de 15:30h a 16h
  • Enviant un correu electrònic a: afaperetorrent@gmail.com
  • Trucant al telèfon 637219773