XERRADA DE REPRODUCCIÓ I SEXUALITAT

Els alumnes de sisè han rebut una xerrada sobre la reproducció i la sexualitat per part de la Susanna Garcia, mare de la Marina. La Susanna és llevadora i ha explicat de forma molt amena i planera molts conceptes del tema que els alumnes han treballat a l’àrea de medi natural. Tant els tutors com els alumnes de sisè, volem agrair moltíssim a la Susanna la seva masterclass.

1. Susanna Garcia Mani

Ha estat un plaer per mi tornar a fer la classe amb els alumnes de sisè!! És una de les tasques que faig habitualment en la meva feina com a llevadora en l’atenció a la salut sexual i reproductiva però ha estat molt més motivador fer-ho a l’escola Pau Vila que ha acompanyat tants anys a les meves dues filles. Fins aviat!!

2. ESCOLA PAU VILA Autor de l'article

Moltíssimes gràcies Susanna per la xerrada tan interessant que has fet pels alumnes de sisè. Ha estat un plaer comptar amb els teus coneixements i bon fer.