TERCER a la TROBADA DE JOCS POPULARS

Avui, tot l’alumnat de TERCER ha participat de la TROBADA DE JOCS POPULARS al Parc del Llobregat!

La Trobada de Jocs Populars de centres d’ensenyament de Sant Feliu de Llobregat és una jornada ludicoesportiva, organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat i per l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.

L’objectiu principal d’aquesta trobada és la promoció dels Jocs Populars i el foment de les interrelacions entre els alumnes del diferents centres del municipi.

Les proves dissenyades per aquesta Trobada de Jocs Populars han estat: Bitlles Catalanes / Petanca, La Ratlla i la Pedra, Xapes, Les Gomes, El Mocador, Saltar a la Corda, Peixet Peixet, Les Cadires Musicals, Sogatira, La Xarranca, Cursa de Sacs, Anem a Ballar i Mikado.