SISÈ I EL SECRET DEL PARC NADAL

Els alumnes de sisè han realitzat l’activitat anomenada El secret del Parc Nadal. Amb aquesta sortida han après quina és la vegetació present en aquest parc tant important de la nostra ciutat. Després d’haver descobert el nom de tots els arbres que estan al parc, han trobat un tresor amagat. En aquest tresor hi havia una carta del Josep Gaspà, alcalde de Sant Feliu durant la Segona República, on els ha explicat la història del parc Nadal.  Ha estat molt interessant conèixer que sota del parc hi va existir un refugi antiaeri amb capacitat per a 1500 persones. Per últim els alumnes han buscat restes dels animals que viuen al parc. Ha estat una classe de medi a la natura fantàstica!

Cliqueu a la imatge per veure més imatges de la sortida.

1. Marta Stefania Filip

A mi m’ha agradat molt la sortida al Parc Nadal perquè hem fet activitats molt divertides i també interessants.

2. Rocío Delgado Molina

A mi la sortida em va encantar. Va ser molt productiva perquè vaig aprendre els tipus d’arbres i flors del parc. A més m’ho vaig passar molt bé.

3. Judith Hernández Mencía

En aquesta excursió ens ho vam passar genial i estem molt agraïts per haver anat a aquell lloc i haver conegut la seva història.

4. Nidal Belkamel El Gharbi

Jo crec que la sortida al Parc Nadal ha sigut molt interessant perquè hem après moltes coses i el que més m’ha sorprès és que el Parc Nadal va tenir un refugi antiaeri sota d’ell. I també m’ho vaig passar molt bé buscant arbres. El Parc Nadal és molt bonic.

5. Alex Arroyo Serrano

L´excursió al parc Nadal va ser una sortida divertida i interessant perquè vam fer una recerca dels diferents arbres i van descobrir el secret i el refugi aeri. Va ser molt divertit.

6. Jan Simón Torres

Jo vaig realitzar l’excursió al parc Nadal amb la meva classe (sisè B). Em va semblar bastant interessant. Sobretot, per saber els tipus d’arbres que tenim en el nostre parc i tots els seus secrets. I a banda d’això una mica la seva història.
    Moltes gràcies per haver-nos donat l’opció de realitzar l’excursió.

7. Adrián Estévez Perera

La sortida al parc Nadal va ser molt divertida i molt interessant. El que més em va agradar va ser una activitat que havien d’anar a buscar arbres en grups i jo vaig anar amb els meus amics. Recomano a tothom que aneu perquè us agradarà molt i ho passareu molt bé.

8. Bruno Galán Núñez

Per a mi aquesta sortida m’ha semblat una sortida positiva i m’ho vaig passar molt bé amb els meus companys.

9. Anna Carretero Lamesa

A mi m’encanta el parc Nadal. Es preciós i va ser súper interessant el que ens van explicar sobre el refugi. M’hauria encantat entrar-hi per veure’l.
    El paisatge súper bonic i l’aire molt fresc. No em vaig adonar de que estàvem fent una classe de medi natural al parc.

10. Nicolás

En la sortida del Parc Nadal m’ho vaig passar passar molt bé perquè vam fer grups per trobar uns arbres. Tampoc sabia que hi havia com un ‘tresor’ on explicava la història de la creació del Parc Nadal.

11. Lucía Bautista De Haro

Em va encantar anar i descobrir més d’un dels nostres parcs de la ciutat. És impressionant conèixer quanta varietat de tipus d’arbres i d’animals que hi ha en el parc. També va ser curiós descobrir que va ser el primer parc que va comprar l’ajuntament l’any 1931 i ho van fer públic per a tots

12. David Montero Gutierrez

A mi em va agradar molt la sortida perquè hi vaig aprendre coses que no coneixia. La sortida va estar molt xula i la recomano per a què aneu i descobriu moltes coses.

13. Marc Sueiro Vázquez

A mi la sortida al parc Nadal em va agradar molt perquè va ser molt interesant. Ens van explicar els noms i les característiques de diferents plantes i arbres. Després vam buscar diferents arbres pel parc. Amb un mapa vam trobar un tresor on hi havia un paper amb la història del parc Nadal. Va ser molt divertida la sortida.

14. Ona

En aquesta sortida hem pogut aprendre moltes coses. Crec que ha sigut molt divertit fer una classe de medi a la natura. M’ho vaig passar molt bé amb els meus amics buscant els arbres i el tresor. Considero que va ser una sortida molt interessant i molt divertida.

15. Yihao Lin

M’ha agradat el parc perquè és molt gran, bonic i net. Vaig anar amb tota la classe i vam buscar l’arbre que la monitora ens va demanar.