Seguim millorant els hàbits saludables

Com ja sabeu, des d’Educació Física treballem, entre d’altres, els hàbits saludables. En acabar el primer trimestre, l’alumnat de CM i CS va continuar investigant sobre com millorar la nostra salut.

Us enviem dos cartells:

– Des de CM han escrit moltes propostes per mantenir una vida activa. Aquí en teniu les seves idees.

– Des de CS van estar buscant receptes saludables i confeccionant un menú. Us enviem les seves aportacions i algunes de les webs que han utilitzat.

A més, tal com podeu veure, hem creat un compte Wikiloc de l’escola. En aquesta app podeu trobar diferents rutes per poder anar a la muntanya. Té la versió gratuïta i la de pagament, des de qualsevol d’elles podreu gaudir de la muntanya santfeliuenca aprenent nous camins per fer en família. De mica en mica anirem afegint noves propostes.

Wikiloc Escola

Comencem el 2024 amb uns bons propòsits saludables.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *