Renovació Consell Escolar 2023

Aquest curs al nostre centre li correspon renovar parcialment el consell escolar. El procés s’inicia el dia 2 de novembre i finalitza abans del proper 19 de desembre de 2023, amb la constitució del nou Consell Escolar.

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de govern de l’escola on són representats tots els sectors directament implicats en l’activitat educativa.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Està format per:

• Director/a.
  • Cap d’estudis.
  • Regidor/a o representant de l’Ajuntament.
  • 5 mestres (elegits pel claustre).
  • 5 pares/mares/tutors/tutores legals (1 de l’AFA i 4 d’elegits/des).
  • 1 representant del personal d’administració i serveis.
  • Secretària (amb veu però sense vot)

Des d’aquí animem a tots els membres de la nostra comunitat educativa (mares i pares, pas i professorat) a participar activament en tot el procés, presentant candidatures i exercint el dret a vot. Teniu fins el dia 15 de novembre de 2.023, a les 9 hores, per a presentar, per escrit, les vostres candidatures a la secretaria del centre.

Les eleccions seran dia 23 de novembre de 2023