L’HORT DE L’ESCOLA PAU VILA

Fa uns mesos que teníem la idea de retornar a la vida l’hort escolar.

Primer els operaris de l’Ajuntament van treure totes les males herbes i les tanques metàl·liques. A partir d’allà vam preparar la terra per poder començar a plantar. Els operaris de l’Ajuntament ens van posar unes tanques noves de fusta i una aixeta per poder regar amb comoditat.

Després vam col·locar unes fustes per delimitar espais, per les diferents classes: 1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6èA i 6èB. Quan ja estava tot separat, vam preparar la terra per a què totes les classes poguessin plantar a la seva zona. Quan ja estava tot preparat van anar baixant totes les classes i van anar plantant: bledes,  maduixes, escaroles, enciams, enciams de roure, etc. Per ajudar el creixement de les verdures també està en marxa el compost per poder abonar la terra. Ara, reguem quasi tots els dies perquè creixin. A part és una activitat interactiva on alumnes de totes les edats poder participar i aprendre’n.

Al final de curs veurem com ha quedat!

Alumnes de sisè