FESTA DE LA TARDOR DE SANT FELIU A L’ESCOLA

Ja fa dies que va arribar la tardor a l’escola, aquesta estació la vivim molt intensament ja que coincideix amb les festes de la nostra ciutat. Fem diversitat d’activitats al voltant d’aquesta estació com per exemple: preparem un racó de la tardor, decorarem la classe, aprenem una dita, una cançó i encara ens falta fer un munt d’activitats fins que arribi l’hivern. Però una de les coses que ens fa viure amb gresca i alegria són les festes de la tardor de Sant Feliu. Ens vam poder disfressar i representar els contes de les festes gràcies al bagul del drac i de la Garsa. I tots junts, amb la companyia de la nostra capgrossa la Paula, vam sortir a cantar i ballar la cançó i les danses que ens havia ensenyat la nostra mestra de música, la Marga. Aquesta és la nostra primera festa tradicional i de la nostra cultura que celebrem.

CLIQUEU AQUÍ PER MIRAR LES FOTOS