ESTRENEM CAPGROSSA !

Sí, sí, com llegiu. Tenim un nou membre a la família!. La nostra capgrossa ha estat creada a l’escola per l’alumnat, amb la col•laboració d’una mestra ajudant i d’una mare, que ha cosit el vestit.

Demà dimecres 10 d’octubre, en horari escolar, es farà la seva presentació oficial a tots els nens i nenes de l’escola que, a més a més, es donarà a saber el seu nom escollit pels alumnes. Ho celebraran amb una festa amb timbalers, desfilada i ball.

Aquest curs la nostra capgrossa vol rebre el bateig oficial de la mà de les colles de la ciutat i així estarà llesta per participar a les festes.

És per això que busquem formar una gran colla de famílies amb moltes ganes de gaudir de les festes tradicionals de la nostra ciutat!, fent desfilar i ballar a la capgrossa de la nostra escola. Els nens i nenes ja estan engrescats; però, necessiten el suport de les famílies!

SI VOLEU FORMAR PART DE LA NOVA COLLA GEGANTERA DE L’ESCOLA PAU VILA, veniu a veure’ns els dimarts o dijous a l’oficina de l’AFA de 16:45 a 18:00 hores, escriviu-nos a lapauvilina@gmail.com o parleu amb direcció de l’escola. Us hi esperem!, ara és el moment de participar! Veniu a la colla! Tots junts fem escola!