CONSELL D’INFANTS 5è

El passat dimecres 9 de novembre els alumnes de 5è van anar al Casal de joves per escollir els seus delegats de classe que els representaran davant del Consell d’Infants de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.
Els infants van gaudir d’una activitat molt divertida on van aprendre diferents aspectes de les eleccions democràtiques.
En aquest sentit, van exercir el seu dret al vot, el dret de participar com a candidats o candidates de la nostra classe i van aprendre la funció dels vocals i presidents de la mesa electoral.
Cliqueu sobre la imatge i trobareu les fotos d’aquesta activitat tan enriquidora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *