CICLE INICIAL TALLER DE BIOLOGIA CREATIVA

Avui, 27 de març, han vingut a l’escola a fer-nos un Taller de Biologia Creativa. Primer hem tocat diferents tipus de terra i hem comprovat perquè hi ha terres que absorbeixen més l’aigua que d’altres. Així doncs, la conclusió és, que la terra que absorbeix més aigua fa que hi puguin créixer les plantes.

Per altra banda, ens han explicat la manera de netejar l’aigua bruta, i per comprovar-ho hem creat un sistema ecològic de potabilització de l’aigua…com?, doncs fent un filtre amb cotó, pedres grans, mitjanes, petites, sorra, carbó vegetal i terra. D’aquesta manera hem fet passar l’aigua bruta vàries vegades fins aconseguir que aquesta cada cop es veiés més neta.

Per acabar, hem fet un jardí natural, que amb els elements de la natura que hem anat portant a l’escola els dies previs,… ens ha quedat preciós!. Aquest jardinet es quedarà a la classe i l’anirem regant i cuidant entre tots i totes.

Ah!, se’ns oblidava!, també, ens han ensenyat diferents llavors que es poden plantar i les hem classificat en un full.

Ha estat un taller molt interessant i hem gaudit i treballat com botànics i botàniques!

IMATGES