CELEBREM LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Avui hem celebrat la Castanyada a l’escola!

A primera hora del matí, els més petits, de P3 a segon, han rebut la visitada d’una persona molt especial… Després, han estat ballant cançons pròpies castanyada, disfressats de castanyers i castanyeres.

Cliqueu a sobre l’enllaç per veure el vídeo Els balls de la Castanyada

En canvi, els més grans, de 3r a 6è, al matí, han fet uns tallers internivells de manualitats, informàtica, anglès i jocs. A la tarda, també han ballat disfressats de  “Halloween”.

Ens ho hem passat molt bé!

Cliqueu a sobre l’enllaç  per veure un recull de fotografies del dia La Cantanyada a l’escola

Us desitgem que passeu una bona castanyada!!

1. Leo

A mi està castanyada m’agradat molt sobretot per el ball de bastons i les disfresses de hallowen, però també m’an agradat els tallers que vam fer el últim divendres.
    una altre cosa es que aquest any hi havia mes varietat de disfresses que l’any passat.