6è TROBADA LOCAL D’ATLETISME

L’alumnat de Sisè ha participat de la IX Trobada d’Atletisme de Centres d’Ensenyament de Sant Feliu de Llobregat, jornada ludico-esportiva, organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat i l’Àrea d’Esports.

L’objectiu principal d’aquesta ha estat la promoció esportiva de l’atletisme i la col•laboració amb els diferents centres de la ciutat.
Les proves dissenyades per aquesta han estat: TANQUES, DISC i PES, SALT DE PERXA, CURSA DE RELLEUS, JAVALOT, CURSA ADAPTADA, VELOCITAT, MARXA ATLÈTICA, TÈCNICA DE CURSA, SALT D’ALÇADA, SALT DE LLARGADA i RELLEU AMERICÀ.

Hem gaudit molt d’aquesta TROBADA amb la companyia dels nois i les noies de les escoles FALGUERA, Mª DÈU DE LA MERCÈ, NADAL, JOSEP MONMANY i  AMAT, BON SALVADOR, MIQUEL MARTÍ i POL, MESTRAL i ARQUITECTE GAUDÍ!