Concerts d’hivern – Conciertos de invierno

Benvolgudes famílies,

s’apropen el final del primer trimestre, el final de l’any 2023 i l’arribada de l’hivern.

Amb aquest motiu l’escola organitza dos concerts oberts a les famílies en els que podreu gaudir de les actuacions dels vostres fills i filles.

Seran els dies 18 i 19 de desembre pel matí.

El dilluns 18 celebrarem el concert del Tàndem d’Orquestra a l’Escola, al Teatre Joventut de la nostra ciutat amb la participació de l’alumnat de 2n a 6è.

El dimarts 19 celebrarem a l’escola el concert amb els més petits d’ I3 a 1r.

Estimadas familias,

se acercan el final del primer trimestre, el final del 2023 y la llegada del invierno.

Con este motivo la escuela organiza dos conciertos abiertos a las familias en los que podrá disfrutar de las actuaciones de sus hijos e hijas.

Serán los días 18 y 19 de diciembre por la mañana.

El lunes 18 celebraremos el concierto del Tándem de Orquesta en la Escuela, en el Teatre Joventut de nuestra ciudad con la participación del alumnado de 2º a 6º.

El martes 19 celebraremos en la escuela el concierto con los más pequeños de I3 a 1r.