Entrega de premis de l’escola sostenible

Aquest mes de febrer s’han lliurat els premis de l’escola sostenible, corresponents al curs 20/21.

L’escola sostenible és la comissió escolar, que  s’encarrega de vetllar per fomentar tots els hàbits saludables i actuacions sostenibles que intentem realitzar a la nostra escola.

Fa uns cursos vam crear diferents concursos relacionats amb el consum de fruita a l’escola i el reciclatge  de piles, oli i altres materials que es poden reutilitzar.

Durant el transcurs dels cursos  hem pogut apreciar la gran millora en la participació per part dels alumnes i famílies i el més important, l’increment del consum de fruita per part dels nens i nenes de l’escola.

Per altra banda, cal destacar l’increment del reciclatge de piles i oli, en par motivat per aquest tipus d’actuacions o propostes, que fan que els nostres alumnes i famílies, participin de forma més entretinguda i dinàmica, ajudant a obtenir millors resultats, tant per l’escola , com pel nostre planeta.

Aquest any els cursos premiats han estat els cursos de 5è amb un consum de fruita d’aproximadament 1600 peces de fruita, el curs de  3r pel reciclatge de piles  i el de  1r de primària com a guanyador del concurs de reciclatge d’oli a l’escola. Aquest últim curs ha estat el representant del cicle d’infantil, ja que el curs passat era P5. Hem de destacar de nou el curs de 5è de primària, que també van guanyar el concurs de reciclatge de piles.

Tots els premis que es donen estan relacionats amb el medi ambient i la sostenibilitat amb l’objectiu de seguir fomentat l’adquisició d’aquests hàbits saludables i sostenibles que fomenta l’escola verda.

Ara us deixem un petit vídeo de la cloenda i recordeu “Reciclar +  Reduir + Reutilitzar + Recuperar”