6èA i B: “Mujeres Palante”

Fa uns dies l’alumnat de sisè va rebre la visita de dues treballadores de l’associació d’Hospitalet de Llobregat: “Mujeres Palante”. Elles van compartir amb nosaltres la seva tasca en el centre.

“Mujeres Palante” és un espai d’acompanyament i recolzament a dones immigrants i locals on es troben per compartir experiències i per a fer-les saber que no estan soles davant situacions de violència de gènere… L’objectiu del centre és millorar la situació d’aquestes dones i reivindicar els seus drets fent assessorament laboral, jurídic i psicològic, a més a més de proporcionar cursos i formacions.

La xerrada va ser molt positiva ja que va donar lloc a establir converses i intercanvis d’opinions i reflexions amb els/les alumnes sobre aquests temes molt interessants.

Gràcies per la visita!!!