Visita a Mercabarna

L’alumnat de 4t ha visitat el Mercat Central de Fruites i Hortalisses del Mercabarna per a realitzar l’activitat “5 al dia”, relacionada amb el projecte de la nutrició. La campanya “5 al dia” té per objectiu promoure el consum d’un mínim de 5 racions de fruites i hortalisses al dia com a base d’una dieta saludable.

Durant el matí, les nenes i els nens han visitat les diferents naus de fruites i verdures, han fet un petit tast, han conegut quin procés segueix una patata des de que es recull al camp fins que arriba als supermercats, i per últim, se’ls ha ofert part d’un dinar basat en una amanida variada, suc de taronja i macedònia.