PROJECTE D’ESCOLA A I5

Durant aquest primer trimestre els nens i nenes de I5 hem iniciat  el projecte de l’escola “De l’escola al món”. Un dia van arribar a l’escola moltes capses de color marró sota un gran mapamundi i cadascuna anava dirigida a una classe.

Quina sorpresa quan la vam obrir! A dins hi havia molts objectes que ens donaven pistes sobre quin era el país que ens havia tocat (mapes, revistes, personatges famosos, un QR amb cançons i danses i també algun conte…) i d’aquesta manera vam descobrir que:

Som la classe de l´Uruguai (I5A) i la classe del Brasil (I5B)!!!!.

A partir d’aquí vam iniciar el projecte del nom de la classe on hem après moltes coses com:

Quina és la seva ubicació dins el mapamundi, com és la seva bandera, la seva gastronomia, alguns contes tradicional de cada país…etc.

I això no ha fet més que començar!! Ens queden molts mesos per seguir aprenent coses del nostre país!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *