Intercanvi de contes en el marc del projecte de centre

Tots els alumnes de l’escola, el passat dilluns 21, vam compartir una estona diferent a la vegada que divertida. Cada grup va buscar, preparar i explicar un conte del seu país, a un altre grup de l’escola. Ho vam passar genial!!

El grup de 4tA, de l’Imperi turc, va preparar una història amb titelles, amb coreografia i tot! Es deia “Els mitjons màgics”. I els alumnes de 4t B, Els Manden kurufa, van explicar un conte cantant, com ho fan en Mali, en format de rap que s’anomenava “Com el lleó es va convertir en rei”. Els més petits van gaudir molt i també els van explicar històries del països que van estar estudiant.

Els companys de 1r A Els cantutes, van explicar un conte de Bolívia “La llegenda del naixement del llac Titicaca”, i els alumnes de 2n A Els mangus del carib, van interpretar un conte de República Dominicana, “El cucu”.

Quin dia més maco vam passar!!Esperem el següent repte amb moltes ganes!!