El nom de la nostra classe

A P5 us volem fer un tastet de com va ser la votació del nom de la classe aquest primer trimestre.

Un dia vam rebre a cada classe una capsa màgica plena de contes a la sessió de divendres del diari d’aula. Després d’investigar i fer un cop d’ull als contes, vam arribar a la conclusió que tots estaven escrits per la mateixa escriptora, a P5A la Mireia Canals i a P5B la Susanna Isern. En el cas de P5A també eren tots de la mateixa il·lustradora, la Sandra Aguilar.

Durant unes setmanes vam estar explicant i coneixent a la classe els contes d’aquesta capsa i finalment vam fer una votació molt important, quin conte ens havia agradava més?

Cada infant va votar individualment el seu conte preferit i els contes amb més vots van ser: P5 A “Les estrelles de colors” i P5 B “Daniela Pirata”.

Un cop vam tenir el conte escollit havíem de pensar qui nom li posaríem a la nostra classe.

El resultat va ser…

P5 A “La classe de les estrelles”

P5 B “La classe de les pirates i els pirates”

Durant tot aquest procés els infants han treballat globalitzadament molts aspectes: lectoescriptura, escolta activa i modelatge de la mestra, numeració, estadística, normes de convivència entre d’altres. La implicació dels nens i nenes ha estat fonamental per a dur a terme totes aquestes activitats, per tant, els volem felicitar per tota la feina feta fins ara.

Enhorabona ESTRELLES i PIRATES!