Conta Contes a l’escola Parellada

Seguint en la línia del projecte educatiu de la nostra escola i amb la idea de dinamitzar l’espai de la biblioteca i fer participar les famílies en diferents activitats amb els/les vostres fills/es, en aquet curs iniciem una nova activitat per a les famílies, el Conta – Contes.

I aquest dilluns 15 de novembre hem gaudit amb el primer conte de la mà de la Laura Asensio, L’arbre Encantat, adreçat als nens i les nenes de 3r, 4t, 5è i 6è.

També us volem recordar que dilluns 13 de desembre el conte dinamitzat serà ‘L’home pal? adreçat pels nens i les nenes de P3, P4, P5, 1r i 2n.