A carnaval tot s’hi val!

Durant la setmana de carnaval vam portar les diferents consignes que ens van proposar en el pregó de sisè:

“El dimarts comencem amb el pijama

que aquí a l’escola sempre ha tingut molta fama.

El dimecres roba d’esport,

d’aquesta que quan acabes estàs mort.

El dijous roba d’adult hem de portar

i durant tot el dia l’hem de suportar.

I per acabar, el divendres, PUM

un pentinat de llum.

També pot estar relacionat amb l’aigua i el gas,

ja saps el que tu faràs?”

Finalment, el divendres vam donar a conèixer el nom de la nostra classe a la resta de l’escola. Per això, vam fer un complement que ens representés i un cartell amb el nom. La classe dels Salomó Explorers va fer unes banyes de cèrvol i la classe dels Bat Squad unes orelles de ratpenat.

La música i el ball van acompanyar aquest dia tan especial que vam compartir amb la resta de companys i companyes de l’escola.

Visca el carnestoltes!