Escrivim i dibuixem el nostre nom

Enguany els nens i nenes de 1r de Primària han començat a fer Educació Visual i Plàstica en llengua anglesa. Fa dues setmanes van repassar els colors i van aprendre a anomenar els materials emprats a l’aula en anglès. Van triar els seus materials preferits per poder escriure i decorar el seu nom. Estan fets uns artistes!

Al llarg del curs s’aniran penjant les cançons i les activitats interactives treballades a classe a Les TAC a l’Escola.

Feu un clic a la imatge per poder veure com en són de creatius!

This school year the children in Year 1 do Visual Arts in English. Two weeks ago they remembered the colours and they learned some art materials words. They chose their favourite materials to draw and decorate their names. They are such good artists!

Throughout this school year all the songs and the interactive activities done in class will be posted on Les TAC a l’Escola.

Click on the image to see how creative they are!

children-crafts

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *