Transferència formació GEP1

Avui l’Alba Solà i la Irene Vico, dos mestres de l’escola i membres de l’equip impulsor GEP de la nostra escola han fet la transferència de la formació de 1r any GEP als companys que també imparteixen l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica en anglès a Primària (Núria Peirau, Sònia Misut i Eloi Vidal). En els proper cursos tots els membres implicats en el projecte aplicaran estratègies i activitats apreses durant la formació GEP.

Cliqueu a la imatge per a veure fotos de la sessió.

L’objectiu de la formació de primer any dels docents de centres GEP d’anglès és iniciar els professors de matèria no lingüística en l’aprenentatge integrat de llengua estrangera i continguts (AICLE), per tal de capacitar-los per impartir continguts de la seva matèria en llengua anglesa o francesa.

La formació ha consistit en un curs semipresencial de 45 hores de durada.