Setmana cultural a Educació Infantil

Els dies 8, 9 i 10 de juny vam celebrar la setmana cultural. Durant aquests tres dies tots els alumnes de l’escola vam realitzar activitats relacionades amb el Projecte Interdisciplinari d’Educació Viària.

A Educació Infantil (P3, P4 i P5) vam realitzar les següents activitats: El primer dia, vam fer una sortida pel poble per tal d’observar i identificar els diferents senyals de trànsit. El segon dia, l’Àngel Capell ens va fer una xerrada sobre l’ofici de bomber i de mestre d’autoescola. També vam realitzar un taller de cuina en el qual fam fer un semàfor molt llaminer. El tercer dia, els policies municipals de Juneda, el Jordi Bravo i el Xavier Gorgues, ens van muntar un circuït educació viària a la pista del pati de l’escola i també ens van explicar en què consisteix el seu ofici. Van ser unes activitats molt profitoses!