Segell de qualitat eTwinning

La plataforma eTwinning és la comunitat educativa en xarxa més extensa de centres educatius d’Europa. És un punt de trobada i un lloc comú de treball on la nostra escola hi participa des del curs 2016-17.

Aquests projectes eTwinning permeten ampliar la nostra mirada envers altres realitats i maneres de treballar.

El curs passat es va realitzar el projecte interdisciplinar: “Cultura i Costums del món”, el que ens va portar a crear un projecte eTwinning anomenat “Sharing traditions” per conèixer les tradicions arreu d’Europa explicades pels propis infants d’aquests països, en el qual es va veure implicada tota l’escola, en especial l’alumnat que feien 5è de primària.

L’objectiu del projecte era crear un mapa interactiu on cada escola compartia les seves tradicions. Algunes de les escoles participants provenien de França, Grècia, Polònia, Croàcia, Turquia, Itàlia, Portugal, Jordània, Lituània, Malta, Romania, Bulgària,… (Podeu veure el mapa al final de l’article)

Aquest projecte, a part de conèixer altres cultures, va permetre millorar la competència lingüística en llengua anglesa, la competència digital i la competència d’autonomia i iniciativa personal, com també va potenciar el treball en equip i la creativitat.

Doncs bé, el projecte ha rebut un Segell de qualitat eTwinning, un premi de reconeixement per tota la feina feta, tant per l’esforç com per la capacitat de treball col·laboratiu. Cal dir que aquest premi ha estat possible gràcies al treball que van realitzar els vostres fills i filles.