Premi eTwinning!

Tenim una notícia terríficament genial! Els nostres monstres d’eTwinning i els seus creadors, els nens i nenes de segon, han guanyat un premi de Qualitat eTwinning pel projecte que van realitzar el curs passat!

La plataforma eTwinning és la comunitat educativa en xarxa més extensa de centres educatius d’Europa. És un punt de trobada, on docents i alumnat, pot col·laborar i dur a terme projectes conjunts. La nostra escola aposta des del curs 2016-17 per aquest ensenyament més significatiu i real de l’anglès, on els infants veuen la necessitat de posar-lo en pràctica per comunicar-se amb companys i companyes arreu d’Europa.

La idea del projecte era estimular la seva creativitat durant les sessions d’art creant monstres divertits i espantosos! A més, va ser una oportunitat per millorar la competència lingüística en llengua anglesa i la competència digital, com també va potenciar el treball en equip.

Cada escola es va inventar un monstre i l’alumnat dels altres països el van haver de dibuixar, així com nosaltres vam poder seguir les seves descripcions i plasmar els seus monstres de manera molt creativa! Es van escollir els monstres guanyadors i els vam donar vida amb l’aplicació Chatterkid. Va ser molt divertit!!! I per acabar, vam realitzar videoconferències amb tots els països participants: Polònia, Turquia i Romania!!!

Aquest segell de qualitat eTwinning és un premi de reconeixement per tota la feina feta i el treball col·laboratiu. Agraïm la implicació i l’esforç dels nens i nenes que hi van participar. ENHORABONA!

Hecho con Padlet