Maqueta Cassoles de Tros de Juneda

Durant aquest trimestre els alumnes de 1r a 6è de Primària han realitzat una maqueta amb motiu del 40è aniversari del Concurs de Cassoles de Tros de Juneda de 2018. Ha estat un treball cooperatiu on cada nivell ha fet un element de la maqueta durant les sessions d’Educació Visual i Plàstica:

1r- Rètol “Cassoles de Tros de Juneda 2018” i “Escola Manuel Ortiz i Castelló” amb fang i témperes.

2n- Baranes del canal i pont amb pals de gelat de fusta.

3r- Plataners amb rotlles de paper de cuina i oueres de cartró i pintura acrílica.

4t- Cases amb brics de llet i esprais de pintura.

5è- Bancs de fusta i taules amb pals de gelat, taps de suro i pintura acrílica i persones que dinen amb pasta de moldejar.

6è- Cassoles de tros amb taps de plàstic, palletes, pasta de moldejar i pintura acrílica i cuiners amb pasta de moldejar.

La maqueta estarà exposada a la carpa aquest cap de setmana així com tots els dibuixos que van participar en el Concurs de Cartells. Esperem que us agradi el resultat i que gaudiu de la festa.

Cliqueu aquí per a veure fotos del procés.