Friendly monsters!

El projecte eTwinning “Let’s create art together” ens està fent gaudir molt!

Tots i totes han pogut dibuixar monstres seguint les instruccions d’altres països i els altres països ens han fet arribar molts dibuixos! Entreu als padlets que trobareu al mapa, val la pena veure com els altres països descriuen els monstres, no us espanteu massa amb tots els monstres!!!

MAPA

Al passadís de l’escola hem ubicat al mapa tots els països participants i hem penjat tots els nostres dibuixos! Veure les fotos aquí!

Un cop compartits tots els monstres, cada país ha d’escollir el seu dibuix guanyador que serà la nostra “mascota” de la classe! Nosaltres ja tenim els nostres guanyadors i els hem dibuixat en gran a cada classe! Ja veureu que un dels nostres monstres guanyadors l’ha fet una nena que es diu igual que la nostra alumna Diana, i ens ha fet molta il·lusió, ja que també és de Romania!

GUANYADOR 1r A

GUANYADOR 1r B

GUANYADOR 1r C

Els monstres ens han explicat quines són les seves coses preferides!

MONSTER 1r A: “Dipy”

MONSTRE 1r B: “Roby”

MONSTRE 1r C: “Pinky Bluby”

Hem comprovat també si els monstres guanyadors complien les nostres indicacions.

Estem organitzant videoconferéncies, i esteu atents que tindrem moltes sorpreses!!! Alguns dels nostres dibuixos han estat escollits guanyadors! Més endavant us informarem!