Festa de la tardor. Cicle Superior

Els alumnes de Cicle Superior animats i contents vam anar a  passar el dia a un indret situat entre les termes de Juneda i Castelldans,  és el Mas Roig. Hi vàrem anar des de Juneda caminant  vorejant  la sèquia del Canal d’Urgell , uns 6,5 Km.

Coneixeu el pantà del mas Roig? És un lloc espaiós amb un pantà , amb desmais al voltant i altra vegetació  com salzes, plataners, arbusts…. que fan que sigui molt acollidor , agradable i tranquil.

En aquest paratge , tots els alumnes de 5è i 6è  vam  realitzar sis tallers :

Dibuix  amb carbonet ( observació directa , paisatge natural) , iniciació  a la pesca ( vam pescar  carpes) , herbari  (col·lecció de diferents tipus de fulles) , Land d’art ( construcció de figures amb elements naturals) , Tirada de Bitlles  ( aprendre a fer bitlla) i Skyline ( fem equilibri sobre una corda) .

Un dia esplèndid !!   AQUÍ LES FOTOS.