Exposició Abstract Art de 6è

Aquest divendres dia 1 de juny s’ha inaugurat a les 9 del matí, al Complex Cultural de Juneda, una exposició amb obres abstractes del alumnes de 6è de l’escola Manuel Ortiz. L’exposició es podrà visitar de dilluns a divendres al Complex Cultural, de 4 a 8, fins al dia 20 de juny.
Inauguració de l’exposició d’obres dels alumnes de 6è de l’escola Manuel Ortiz de Juneda

En total s’exposen un total de 29 obres, fetes pels alumnes de l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica, que s’imparteix totalment en anglès, i que té com a finalitat desenvolupar les capacitats perceptives, expressives i estètiques de l’alumnat i dotar-lo de les eines que li permetin accedir i transformar la informació en coneixement.

Està vinculada amb el món de les experiències que  tenen el seu origen no únicament en els sentits, sinó també en la interacció d’aquests amb l’activitat i la creació humanes.

La presentació ha anat a càrrec de Irene Vico, professora i membre de l’equip impulsor del projecte GEP a l’escola Manuel Ortiz. El programa d’innovació generació plurilingüe va adreçada a iniciar els professors de matèria no lingüística en l’aprenentatge integrat de llengua estrangera i continguts, per tal de capacitar-los per impartir continguts de la seva matèria en llengua anglesa o francesa, amb la finalitat de millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral.

Cliqueu aquí per a veure les fotografies del procés creatiu dels alumnes i de la inauguració.