Ens visita la Helen Robinett

Aquest dilluns els alumnes de Cicle Superior de Primària han rebut la visita de la Helen Robinett, l’au pair americana que actualment treballa a casa d’una de les mestres de la nostra escola.

This Monday, Helen Robinett, the American au pair who is working for one of the teachers in our school, visited children in the 3rd Cycle of Primary Education.

La Helen ha decidit passar una temporada a l’estranger abans de començar els seus estudis de magisteri a la universtiat.

Helen decided to spend some time abroad before starting her degree in teaching at university.

Ha preparat una presentació i ha explicat als nens i nens dades interessant de la seva ciutat Sant Rafael, a Califòrnia.

He gave a presentation and told the children interesting facts about her hometown Sant Rafael, in California.

També els ha parlat dels seus interessos i aficions, així com de les celebracions americanes més importants.

She also told the children about her interests and hobbies, as well as the most important celebrations in America.

Els nens han gaudit de la seva visita i li han fet moltes preguntes. Ha estat una molt bona oportunitat de posar en pràctica el seu anglès.

Children enjoyed the visit and they asked her lots of questions. It’s been a good opportunity to put their English into practice.

Cliqueu aquí per poder veure les imatges. Cliqueu aquí per poder veure la presentació.

Click here to see some pictures. Click here to see the presentation.