Dia Mundial de l’Activitat Física

CADA PAS COMPTA!

Camina, córrer, salta…deixa el sofà i posa’t en peu el teu cos t’ho agrairà!

Els alumnes de l’Escola Manuel Ortiz i Castelló de Juneda hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física donant voltes al nostre pati. Com? Cadascú com ha volgut: amb material o sense, individual o amb el company/a… i fins i tot algú també s’ha mullat!

Hem recollit un trosset de les voltes que ha fet cada classe on cadascú ha triat el material que més li ha agradat. Gràcies a la col·laboració de tots/es el repte ha estat aconseguit!

Teniu curiositat de saber com hem aconseguit el repte? Doncs aquí teniu el vídeo.

#gentactiva     #DMAF2021    #cadapascompte

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *