Correspondència de 6è amb l’Índia

Aquest trimestre, els nens i nenes de sisè han escrit unes cartes als nens i nenes de la Patasala Montessori School de Chennai, a l’Índia. La coordinadora d’anglès de la nostra escola i la Krishna, la directora de l’Escola Patasala, es van posar en contacte per correu electrònic i van organitzar una activitat de correspondència per correu ordinari (ja que en aquesta escola no es fomenta l’ús de les noves tecnologies fins als deu anys). A les seves cartes, els nostres alumnes s’han presentat, s’han descrit perquè els seus penpals indis el puguin reconèixer a les fotografies que els hem enviat i els han explicat quina és la seva rutina, les seves aficions i aquelles coses que els agraden.

During this term, children in Year 6 of Primary Education wrote some letters in English to the children in Patasala Montessori School in Chennai, in India. The coordinator of English language in our school and Ms Krishna, the Patasala School’s head teacher, contacted by email and they organised a correspondence activity by ordinary mail for their students (they discourage computer use below the age of 10 at their school). In their letters, our students introduced and described themselves so that their Indian penpals can recognise them in the photos we sent and they also wrote about their daily routine, their hobbies and their likes.

Ara mateix els alumnes de l’Índia estan de vacances i quan rebin les cartes, els nostres alumnes estaran de vacances també. Al setembre ens posarem en contacte amb ells perquè les vinguin a recollir a l’escola.

Right now the Indian students in Patasala School are on holidays and when they receive the letters, our pupils will be on holidays too. In September we will contact them so that they can come to school to pick their letters.

Esperem continuar aquest projecte amb els alumnes de cicle superior durant els propers cursos, doncs a més a més de ser enriquidor (conèixer una realitat molt diferent a la seva) i significatiu (allò que escriuen va dirigit a una persona real i els respondrà), també els ajuda a desenvolupar la seva competència comunicativa en anglès nivell escrit.

We would like to continue this project with children in the 3rd Cycle in the forthcoming school years, since not only is it a rewarding and meaningful activity (learning about a very different reality and writing to a real person), but also it will help them to develop their writing skills in English.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *