Concurs Cartells Cassoles de Tros

Tots els nens i nenes de Primària de l’Escola Manuel Ortiz i Castelló han participat en el Concurs de Cartells de les Cassoles de Tros de Juneda (categoria infantil) amb motiu del 40è aniversari d’aquesta celebració local.

Els nens i nenes van portar els seus esbossos a l’escola i allà van poder utilitzar els materials i la tècnica que ells van triar.

Aquesta és la presentació PowerPoint en anglès que els mestres que imparteixen l’àrea d’Educació Visual i Plàstica van realitzar per explicar les bases del concurs als seus alumnes.

L’alumne guanyador del cartell d’enguany ha estat l’Adrià Mateu de 5è de Primària. També hi ha hagut dues mencions especials: una per una alumna de 2n, l’Abril Clota, i una altra per a una alumna de 3r, l’Eva Mateu.
El guanyador rebrà el seu premi aquest diumenge quan se celebri el concurs de cassoles de tros.
Enhorabona a tots els participants!