Carnaval a Educació Infantil

Els nens i nenes d’Educació Infantil vam celebrar EL CARNAVAL realitzant les següents activitats:

El dijous dia 28 de febrer va arribar el CARNESTOLTES a l’escola i ho vam celebrar fent una manualitat: Els i les alumnes de P3 van realitzar un antifaç, els i les alumnes de P4 van elaborar una corona d’indis i els i les alumnes de P5 van pintar i decorar una màscara.

El dilluns dia 28 de febrer el Carnestoltes ens va manar la següent ordre que vam haver de complir:

EL DILLUNS MOLTA SON TINDRÀS I A L’ESCOLA  AMB PIJAMA VINDRÀS.

El dimarts dia 1 de març, pel matí, el Carnestoltes ens va manar la següent ordre:

EL DIMARTS EL CAP ET TAPARÀS AMB EL BARRET QUE PORTARÀS.

I el dimarts per la tarda, tots els nens i nenes de l’escola, vam poder gaudir de LA RUA DE CARNAVAL pels carrers del poble, acompanyats del grup de batucada “Sound de Secà”. Vam acabar la festa amb un berenar al pati de l’escola. Ens ho vam passat genial!

FOTOS P3

FOTOS P4