Cantata CI – Florinda

El divendres 12 d’abril, l’alumnat de Cicle Inicial de la comarca de les Garrigues van venir al Pavelló Municipal de Juneda a interpretar la cantata: Florinda, la vaca pallassa.
Durant la primera part, va haver una assaig amb tots els músics i la directora. Després, durant el descans, l’alumnat va poder berenar. I finalment, va arribar l’hora de la posada en escena.
Aquesta segona edició de la cantata, organitzada pel grup de mestres de música de la comarca, va estar acompanyada pels músics professionals de l’Escola de música de les Garrigues.