Beekeeping Workshop

Un any més, els alumnes de sisè de primària han realitzat un taller d’apicultura a l’Ecocentre Les Obagues de Juneda durant el mes de juny. Abans d’anar-hi es van realitzar activitats prèvies (PowerPoint amb vocabuari específic, consells, vídeos, comprensions lectores…) a l’aula per introduir el tema als alumnes. Els alumnes van formular unes preguntes que es van enviar al professor encarregat de Les Obagues. Un cop allà, van poder veure una presentació PowerPoint amb les seves respostes. Tot seguit es van posar el vestit d’apicultor i van visitar els diferents ruscs que es troben repartits per l’ecocentre.

Agarïm l’interès, l’atenció rebuda i la bona comunicació dels mestres de l’Ecocentre Les Obagues i esperem continuar realitzant aquesta activitat tan significativa amb els nostres alumnes.

Feu un clic aquí per poder veure les imatges.