Activitats I5 2n trimestre

PROTAGONISTES

Felicitem a tots els nens/-es que aquest segon trimestre, han fet 6 anys. PER MOLTS ANYS!

Gràcies a totes les famílies per participar en l’activitat de LA RODA DE CONTES.

EXPERIMENTACIÓ

Durant aquest segon trimestre de curs, els nens i nenes d’I5 hem continuat experimentant amb  les CARBASSES i hem realitzat les següents activitats::

• Pintem amb polpa de carbassa i enganxem llavors
  • Pesem carbasses: utilitzem la balança
  • Obervem com es podreix una carbassa
  • Sembrem llavors de carbassa
  • Que necessita la carbassera per créixer i viure?
  • Aprenem el cicle de la carbassa
  • Cuidem les nostres carbasseres
  • Observem com creixen.

RACONS:

Aquests són els racons que hem treballat durant el segon trimestre.

Hem gaudit i après molt!

INNOVAMAT

Aquestes són les diferents tasques matemàtiques d’innovamat que hem realitzat aquest trimestre:

• La cinta mètrica
  • Nombres ordenats (0-10)
  • Taules de doble entrada
  • Creació d’estovalles
  • Seriacions
  • El nombre 9
  • Usem els signes: + , – , =
  • Prismes i piràmides

El REPORTER I LA REPORTERA

Aquests són els nens i nenes que ens han explicat unes notícies properes molt interessants i ben diferents.

APADRINAMENT LECTOR:

El dia 15 de març, els i les alumnes de 4t ens van fer de padrins lectors als nens i nenes de I5. Ens va agradar moltíssim!

L’apadrinament lector és una activitat molt enriquidora tan pels alumnes grans com pels petits.

VISITA DELS MOSSOS D’ESQUADRA:

El dilluns 18 de març, va venir a l’escola  el Jaume, un Mosso d’Esquadra. Ens va ensenyar un vídeo molt divertit i vam aprendre les diferests tasques i funcions d’aquest ofici. També ens va ensenyar el seu cotxe de policia en el qual vam pujar tots i totes disfessats de Mossos/es d’Esquadra.

FEM LA MONA DE PASQUA

Acabem el trimestre fent la nostra pròpia Mona de Pasqua. Al matí l’hem elaborat i a la tarda hem anat a menjar-la a la plaça de l’Escoleta. Ens ha sortit boníssima!